Testy konsumenckie, płatne ankiety, tajemniczy klient

By środa, lutego 24, 2016

Dzisiejszy post raczej odbiega od tematyki bloga, ale skoro obiecałam to piszę.

Każdy z nas lubi dostawać coś w gratisie i chciałby zarabiać łatwe pieniądze, nie wychodząc z domu ;o) Okazuje się, że jest to możliwe! Na kokosy liczyć nie można, ale kilka groszy "na waciki" można łatwo zarobić.

płatne ankiety, tajemniczy klient

Na początek gratisy.

Jest kilka portali, które przeprowadzają testy konsumenckie. W ramach kampanii ambasadorzy/testerzy otrzymują próbki lub pełnowartościowe produkty. Ich zadaniem jest wypróbować dany produkt, wypełnić ankietę na jego temat, napisać opinię lub recenzję i polecić go rodzinie i znajomym.
Miałam okazję wziąć udział w kampaniach organizowanych przez:


1. Rekomenduj.to - kampanie odbywają się stosunkowo często. Testerzy otrzymują pełnowartościowe produkty dla siebie i do rozdania znajomym. W jednej z kampanii rozdawali nawet ekspresy do kawy, ale ja niestety się wtedy nie załapałam.

2. trnd - proponują ciekawe projekty. Właśnie dostałam się do mojej  pierwszej kampanii - w tym przypadku nie wysyłają produktów, lecz zwracają koszty zakupu. Testerzy otrzymują pełnowartościowe produkty dla siebie i do rozdania znajomym.

3. Everyday me - tutaj można zdobyć próbki produktów. Bez szału, ale darmowe pranko jest ;o)

4. Biedronka Testujemy - jestem w trakcie pierwszego testu. Otrzymałam próbki produktu w 4 wersjach smakowych. Testując i pisząc rekomendacje można wygrać dodatkowe nagrody.

5. Streetcom - na tym portalu dzieje się dużo, ale jeszcze nie załapałam się na żadną kampanię.

6. TestMeToo - fajne propozycje, ale też się jeszcze do żadnych testów nie zakwalifikowałam.

7. Testoland - a tu znajdziecie linki do różnych testów, darmowych próbek i konkursów.


Płatne ankiety w internecie - portali, na których można się zarejestrować, aby otrzymywać płatne ankiety do wypełniania jest sporo. Polskie oraz zagraniczne, oferujące różne sposoby wynagrodzenia. Ponieważ mnie osobiście nagrody typu pendrive, czy kubek z logiem firmy X średnio interesują, wypełniam ankiety tylko 3 firm, które jako wynagrodzenie oferują gotówkę lub bony do zrealizowania w wybranych sklepach. Każdą z tych stron sprawdziłam i potwierdzam, że nagrody nie są fikcją. Uzbieranie potrzebnej ilości punktów trwało dość długo, ale wynikało to m.in. z mojego lenistwa:

1. Cenne opinie - nagrodą są bony do wykorzystania w różnych sklepach/marketach, które otrzymuje się pocztą.

2. Epanel - po uzbieraniu odpowiedniej kwoty wypłacają pieniądze na konto. Trochę to niestety trwa.

3. Ibis - jako nagrodę można wybrać zakupy w empiku, wypłatę gotówki na konto lub doładowanie telefonu.

Większą kwotę w stosunkowo krótszym czasie można zarobić jako tajemniczy klient.

Na czym to polega? Dostaje się zlecenie na wizytę w konkretnym sklepie, palcówce, restauracji wraz z scenariuszem oraz listą rzeczy, na które należy zwrócić uwagę. Następnie wypełnia się ankietę przez internet.
Większą szansę na zarobek mają oczywiście mieszkańcy większych miast, ale i w małych miasteczkach wpadają zlecenia - ja miałam kilka do jednego z sieciówek odzieżowych oraz do banku.

 Nie polecę tu żadnej konkretnej firmy, bo moja przygoda jako tajemniczy klient była dawno i już nie pamiętam nazwy.

Co sądzicie o takich sposobach łatania domowego budżetu? Może macie jakieś swoje sposoby, którymi moglibyście się podzielić?

To może Ci się spodobać

0 comments